2017. június 18., vasárnap

Előítéletek

Mindenki mindenkiről,mindenről véleményt alkot..elsőre ítélünk, na de miért? S vajon másoknak,mi a véleményük rólunk? Milyennek látnak minket?
Engem mindig is érdekelt mit gondolnak rólam mások. Egy szegény családból származó,nehéz sorsú gyereknek könyveltek el,akit a nagymamája nevelt fel. Nehéz volt ezt gyerek fejjel elviselnem.Nem tudtam a többi gyerekkel azonosulni,mert sokszor nem tudtam azokkal a játékokkal játszani( pl pc játék),amivel ők igen,mert nekem nem volt számítógépem.Tv-nk is nagyon sokáig fehér fekete volt. A telefont 2000-ben kötték be,nagyon utolsók ként kullogtunk a többi falusi közt.Az internetet pedig csak 6 éve birtoklom,az otthonomban. Okostelefonom is csak 2012-ben lett,az is annyira volt csak okos, hogy érintőkijelzője volt,de vga kamerája. Ilyen apróságok,amik nekem fontosak voltak,de más tehetősebb embertársaimnak megadatott,és szinte lenézték azt akinek nincs, vagy nem olyanja volt. Turiból öltöztem,sokszor ott vásárolok most is,van éppen bőven másra kiadásom. Hülyének néztek,mikor a kéregető hajléktalant gumicukorral kínáltam meg,mert pénzt nem akartam neki adni, hiszen a kis zsebpénzem, a napi 200 ft-om volt,amit általába csokira költöttem,hogy a szervezetembe jusson kis boldogsághormon, a szürke iskolai hétköznapokon.Fejemhez is vágták,hogy a csövi pénzt akar ám...kiröhögtek.
Nem ítélem el, a rózsaszín hajú fiúkat, a felnyírt hajú lányokat, a szűk nacis, emo(sceene,stb) stílust képviselőket.Persze én is megnézem őket szép szolídan,de többet nem foglalkozom velük.Ők legalább ki mertek lépni a komfort zónájukból,nem foglalkozva avval mit mondanak mások róluk.
Nincs bajom a nemzetiségiekkel sem...azért azokat a bizonyos kissebbségeket,akik csalással,lopással stb-vel híresültek el,akik nagyon nagyra vannak magukkal, rázzák a rongyot,és a nyakukon,kezükön,ujjukon az arany ( more...),azoktól távol tartom magam. Vannak jófej tisztességes kissebbségiek,és vannak akik épp ennek totál fordítottja.. Ki kell ismerni őket,aztán eldönteni,hogy érdemes velük a kontaktot ápolni,vagy sem.

Fekete emberekkel sincs bajom :)
A szín csak egy dolog:)
A nemiidentitás sem. :) amíg nem velem akartok kikezdeni csajok:P
Volt középsuliban egy különc srác, így utólag rájövök ,hogy ő más volt,ha értitek mire gondolok. De ez engem abszolút nem zavar..csak fura mikor egy fiú fogja a kezét,és úgy sétálnak :D

Ne skatulyázd be az embereket.Nem vagyunk egyformák.
Még szerencse...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése